![]() Översikt Att komma igång Kontaktytor -Telefonkö -Chatt -E-post -Kontaktformulär -SMS Tjänster -Ärendehantering -Kundregister (CRM) -Svarstjänst -Telemarketing (TM) -IP-telefoni (SIP) Övriga funktioner -Datalagring -Policy IP-telefoni -Ärendehantering PRO -Statistik -Rapporter -Sevicenivå SLA -Wallboard -Screen pop-up -Kalender -Inloggning Callcenter -Ljudfiler -Nöjd Kund Mätningar -Integration, egen hemsida -Nummerplan -Svarsställe -Callcenter PRO -Klassificering -Egen högermeny -Sparade sökningar -Filtrering ärenden -Köa ärenden Manualer Versioner Vanliga frågor (FAQ) Villkor (TOS) |
![]() ![]() ![]() ![]() Prislista ServIT eHelpdeskGrundpriset är alltid baserat på antalet användare. Priser anges per användare och månad (om inget annat anges). Alla priser i SEK exkl. moms Minimipris (oavsett val nedan) per användare och månad är 99:- Denna prislista gäller för tjänstealternativet Bas. Kontakta oss för offert vid behov support eller avancerade CallCenter funktioner (Pro - t.ex. många köer, menyval, integrering med andra system etc) Kontaktytor
Tjänster
Erbjudande
TelefonnummerDu kan reservera nummer eller nummerserier. Kontakta oss för beställning
SamtalspriserKostnad när vi kopplar fram samtal till handläggare över det publika telenätet eller när utringning sker via oss (SIP). Kontakta oss för aktuella priser. Tillval
ÖvrigtKontakta oss för detaljuppgifter eller om du vill beställa
Uppdaterad 2013-06-07, gäller tills vidare. Ev. ändringar aviseras alltid minst 3 månader i förväg. Vanliga frågor FAQ. Kontakta oss här Utskriftsvänlig version Utskriftsvänlig version (alla sidor) |