Hjälpsidor för ServIT eHelpdesk


Hjälp

Översikt

Att komma igång

Kontaktytor
-Telefonkö
-Chatt
-E-post
-Kontaktformulär
-SMS
-Facebook
-Twitter

Tjänster
-Ärendehantering
-Kundregister (CRM)
-Svarstjänst
-Telemarketing (TM)
-IP-telefoni (SIP)

Övriga funktioner
-Datalagring
-Policy IP-telefoni
-Ärendehantering PRO
-Statistik
-Rapporter
-Sevicenivå SLA
-Wallboard
-Screen pop-up
-Kalender
-Inloggning Callcenter
-Ljudfiler
-Nöjd Kund Mätningar
-Integration, egen hemsida
-Nummerplan
-Svarsställe
-Callcenter PRO
-Klassificering
-Egen högermeny
-Sparade sökningar
-Filtrering ärenden
-Köa ärenden

Manualer

Versioner

Vanliga frågor (FAQ)

Villkor (TOS)
Första Föregående Nästa Sista

Översikt

ServIT eHelpdesk är en tjänst för att hantera en kundtjänst. Den innehåller funktioner för att underlätta livet för alla som driver någon form av kundtjänst, support, helpdesk eller CallCenter.

Hos oss får ni ett enhetligt ställe att hantera era kundkontakter på. Ni väljer själva hur ni vill bli kontaktade av era kunder, dvs. vilka kontaktvägar ni stödjer. Sedan kan ni även använda funktioner för ärendehantering, kundregister (CRM) och telemarketing (TM) för att få kontroll på verksamheten. Allt detta är paketerat i en enhetlig, enkel och prisvärd tjänst där ni får fullödig statistik över er verksamhet. Ni kan även använda vår IP-telefoni för inkommande och utgående samtal.

Ni kan prova tjänsten gratis en månad för att utvärdera om den passar er. Om ni efter provperioden bestämmer er för att använda tjänsten finns ingen bindningstid. De funktioner ni använder betalar ni för per påbörjad kalendermånad.

Om ni behöver mer avancerade CallCenter-funktioner eller anpassningar så kontakta oss.


Utskriftsvänlig version
Utskriftsvänlig version (alla sidor)